• Esileht
  • Teenused
  • Hinnakiri
  • Kliendile
  • Spetsialistid
  • Loe lisaks
  • Broneeri aeg

Kaebuste lahendamise kord 

Kliendile

  • Teenuse osutamise tingimused
  • Korduma kippuvad küsimused
  • Taastusravivahendid
  • Plaanilise ravijärjekorra pidamise reeglid
  • Kaebuste lahendamise kord
    /
  • Kliendile
  • /
  • Kaebuste lahendamise kord

Kaebus on kirjalikus vormis rahulolematuse avaldus tervishoiuteenuse või osutaja suhtes.

Kaebused ja pretensioonid esitatakse kirjalikult vabas vormis meiliaadressil info@insuldiabi.ee. 

Kaebus vaadatakse üle esimesel võimalusel ning sellele saadetakse kirjalik vastus hiljemalt kahe nädala jooksul pärast kaebuse laekumist. 

Tervishoiuteenuse osutamisel tekkinud probleemidega tegeleb eelkõige ettevõte ise, kuid tervishoiuteenuse osutamisega rahulolematul patsiendil õigus pöörduda: 

  • Tervisekassasse, aadressil Liivalaia 36, Tallinn või info@tervisekassa.ee
  • Terviseametisse, aadressil Paldiski mnt 81, Tallinn või info@terviseamet.ee
Neurorehabilitatsioon OÜ
Registrikood: 16677851
Tallinn (E-R 10.00-18.00)
Swedbank: EE162200221081010380
E-post: info@insuldiabi.ee
Telefon: +372 56923366

BRONEERI AEG VASTUVÕTULE
  • Esileht
  • Teenused
  • Hinnakiri
  • Kliendile
    • Teenuse osutamise tingimused
    • Korduma kippuvad küsimused
    • Taastusravivahendid
    • Plaanilise ravijärjekorra pidamise reeglid
    • Kaebuste lahendamise kord
  • Spetsialistid
  • Loe lisaks
  • Broneeri aeg